Ultimii doi ani au fost dificili pentru industria auto europeana, iar situatia se va mentine si in 2008, in conditiile in care producatorii de pe continent vor continua sa intampine probleme in cresterea cotei de piata si a profitabilitatii, potrivit agentiei de evaluare financiara Moody's, citata de Mediafax.
"La nivel global, anticipam, pentru urmatorii cinci ani, o majorare de circa 3% a cererii pentru masini si camioane, alimentata in principal de piete precum Brazilia, Rusia, India si China", a declarat Falk Frey, vicepresedinte al Moody's si autor al unui raport privind perspectivele industriei de automobile.
Mai multe stiri pe site-ul Ultimii doi ani au fost dificili pentru industria auto europeana, iar situatia se va mentine si in 2008, in conditiile in care producatorii de pe continent vor continua sa intampine probleme in cresterea cotei de piata si a profitabilitatii, potrivit agentiei de evaluare financiara Moody's, citata de Mediafax.
"La nivel global, anticipam, pentru urmatorii cinci ani, o majorare de circa 3% a cererii pentru masini si camioane, alimentata in principal de piete precum Brazilia, Rusia, India si China", a declarat Falk Frey, vicepresedinte al Moody's si autor al unui raport privind perspectivele industriei de automobile.
Mai multe stiri pe site-ul