Conducerea companiei japoneze producatoare de electronice Matsushita Electric Industrial Co Ltd a anuntat ca firma va prelua numele celei mai cunoscute marci a grupului, Panasonic Corp, incepand cu data de 1 octombrie 2008. Aceasta schimbare este parte a strategiei de crestere a vanzarilor, compania vrand sa-si creasca recunoasterea la nivel mondial, informeaza Reuters.
Matsushita este numarul unu mondial in ceea ce priveste productia de televizoare cu plasma. Reprezentantii grupului au anuntat ca planurile de dezvoltare ale firmei prevad cresterea vanzarilor cu 5% in anul fiscal ce va incepe pe 1 aprilie.
Compania va investi 94 de miliarde de yeni (854 de milioane de dolari) pentru a construirea unei fabrici de cipuri in Japonia, cu scopul de a spori capacitatea de productie a cipurilor pentru senzorii de imagine, folositi la camerele digitale.
In afara de schimbarea numelui companiei in Panasonic, compania cu sediul in Osaka planuieste sa schimbe numele brandului pentru electrocasnice vandute pe piata japoneza, din "National" in "Panasonic".
"Pana acum, toate activitatile grupului Matsushita si toate activitatile angajatilor se derulau sub trei nume: Matsushita, National si Panasonic", a spus presedintele Matsushita, Fumio Ohtsubo.
"Acum incercam sa ne concentram eforturile intr-o singura marca, un singur nume de companie, acesta fiind Panasonic".
Actualul nume al companiei provine de la fondatorul sau, Konosuke Matsushita, care a infintat firma in urma cu 90 de ani.
Potrivit lui Ohtsubo, costurile asociate redenumirii se ridica la aproape 30 de miliarde de yeni.
Conducerea companiei japoneze producatoare de electronice Matsushita Electric Industrial Co Ltd a anuntat ca firma va prelua numele celei mai cunoscute marci a grupului, Panasonic Corp, incepand cu data de