Anul care tocmai s-a încheiat a fost unul în care agenţiile de publicitate şi de PR româneşti au făcut paşi importanţi în sensul acumulării unor premii cu greutate în industria mondială.
Cea mai importantă performanţă a fost înregistrată la Festivalul de la Cannes, unde GMP a câştigat un Leu de Bronz, unul dintre primii luaţi vreodată de o agenţie de publicitate românească. Un alt festival reper pentru creativitatea locală, Golden Drum, a premiat McCann Ericksson pentru al doilea an consecutiv, cu titlul de Agenţia Anului. Între aceste două repere cu greutate, valoarea lucrărilor executate de români a fost recunoscută prin numeroase alte distincţii. O surpriză frumoasă, a fost tot la Cannes unde agenţia Webstyler a fost premiată pentru campania "Alo…322? Vreau preşedintele înapoi!” pentru ca după câteva luni, aceeaşi campanie să ia la Golden Drum un trofeu de argint.
Mai puţin mediatizat, demersul de branding îşi are şi el premiile lui. La ReBrand 100, două agenţii româneşti de specialitate s-au alăturat aleşilor ce au plecat cu premii de la singurul festival internaţional ce evaluează din punct de vedere al eficienţei, procesele de rebranding din toată lumea. Grapefruit şi Brandient eu câştigat fiecare câte două premii în cadrul festivalului.
PR-ul a adus şi el distincţii României. IPRA (International Association of Public Relations), competiţie comparabilă în industria de PR cu premiile Oscar, a desemnat printre câştigători, echipa de relaţii publice a agenţiei Tempo. Campania câştigătoare a agenţiei Tempo este "Cu drag, pentru tine” şi a fost concepută pentru lansarea "Laptelui Proaspăt de la Danone”.
Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, a câştigat premiul Best Campaign în South-East Europe în cadrul primei ediţii a European Excellence Awards pentru campani