In cursul zilei de ieri, UPC Romania a deschis pentru clientii UPC si cei ai MBit un centru de relatii cu clientii situat in Bulevardul Independentei, bl.Y5-Y6, la parter. Clientii UPC si MBit sunt asteptati in noul sediu, al carui concept este in linie cu noul brand UPC, pentru a incheia contracte, pentru a plati facturile si pentru a obtine informatii despre produsele si serviciile companiilor.
De asemenea, clientii pot testa, in spatiile special amenajate, serviciile de televiziune, telefonie si de Internet oferite de UPC Romania. Totodata, compania a lansat, in noul centru de relatii cu clientii, programul "Opinia ta conteaza", pentru a facilita comunicarea cu clientii si pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Astfel, acestia sunt invitati sa isi exprime in scris sugestiile si comentariile legate de serviciile companiei, la care vor primi raspuns, dupa cum sustin reprezentantii companiei. "Deschiderea noului centru de relatii comun UPC-MBit face parte dintr-un program de investitii pe care compania il deruleaza in Iasi si care mai prevede modernizarea retelei pentru a putea oferi clientilor nostri servicii de televiziune, Internet de mare viteza si de telefonie fixa digitala de cea mai buna calitate", a declarat Daniel Butnaru, Manager Zonal de Operatiuni in cadrul UPC Romania. UPC Romania este una dintre cele mai mari companii de comunicatii prin cablu din tara. Retelele UPC Romania deservesc, in acest moment, peste 1.300.000 clienti din aproximativ 200 orase. De cand a intrat pe piata romaneasca, in 1992, UPC a investit peste 600 de milioane USD, devenind astfel cel mai mare investitor american din tara. UPC Romania este afiliata la Liberty Global Inc. Centrul de relatii cu clientii este deschis de luni pana vineri, intre orele 9.00 - 18.00 si sambata, de la 9.00 la 14.00.
In cursul zilei de ieri, UPC Romania a deschis pentru cli