Un grup de studenti de la Facultatea de Filosofie din cadrul Universitatii Alexandru Ioan Cuza au creat, fara nici un sprijin material, un mega-eveniment. Este vorba de "PR Wave - un nou val de publicitate". Pornit de la un eveniment organizat in luna mai 2007 intitulat "Thinking out of box", PR Wave consta in prezentarea unor videoproiectii de clipuri sociale create de profesionistii unor agentii de publicitate din Romania, de studentii specializarii amintite, precum si cele ale viitorilor specialisti.
"Vrem sa promovam specializarea noastra, Comunicare Sociala si Relatii Publice. Am vrut sa iesim in fata si sa aratam ce putem face. Evenimentul are ca scop crearea vizibilitatii asupra activitatilor intreprinse de noi, pentru ca lumea sa nu ne mai numeasca persoane care se ocupa de relatii cu publicul sau, mai urat, comunicatori", a declarat Sorin Popliuc, unul dintre organizatorii evenimentului. Evenimentul a avut loc aseara in Sundays Club si a adunat multi tineri, dar si politicieni. "Mi se pare o initiativa excelenta care vine in sprijinul tuturor, inclusiv al nostru, al politicienilor. Ne da speranta ca alesii locali vor fi mai capabili daca ar lasa pe mana unor astfel de tineri problemele legate de imagine. Am venit pentru ca ma intereseaza campaniile sociale si pentru ca au promis ca au renuntat la sabloane", a declarat Catalin Ivan, seful Tineretului Social Democrat Iasi.
Un grup de studenti de la Facultatea de Filosofie din cadrul Universitatii Alexandru Ioan Cuza au creat, fara nici un sprijin material, un mega-eveniment. Este vorba de "PR Wave - un nou val de publicitate". Pornit de la un eveniment organizat in luna mai 2007 intitulat "Thinking out of box", PR Wave consta in prezentarea unor videoproiectii de clipuri sociale create de profesionistii unor agentii de publicitate din Romania, de studentii specializarii amintite, pr