Coca-Cola lanseaza astazi “Fabrica de fericire - Filmul”, care va fi difuzat in premiera la ora 20.30, pe toate canalele TV din Romania. Filmul apare ca o continuare a campaniei lansate de Coca-Cola in 2006. Productia de 3’30’’ a fost creata de agentia americana Wieden+Kennedy Amsterdam, iar campania locala a fost implementata de McCann Erickson.
“Fabrica de Fericire - Filmul” prezinta aventurile unui “muncitor” intr-un automat de Coca-Cola si incercarile lui de a umple sticla de Coca-Cola, readucand fericirea in "fabrica” ramasa fara bautura racoritoare. Filmul va aparea pe ecranele TV in episoade de cate 40 de secunde, care se vor schimba o data la doua saptamani.
Campania locala imita lansarea unei adevarate premiere de cinema, cu movie trailers si postere de film, si urmareste sa consolideze pozitionarea companiei ca brand optimist, comunicativ si colorat. “Coca-Cola este un brand care ofera un sambure de fericire, ca si pozitionare. Acuma, sigur, fericirea este un complex foarte larg, pe care concureaza multe branduri. Ceea ce cautam noi este modul asta direct, haios, prin care realizezi ca ai o stare de optimism, o stare pozitiva, dupa ce vezi un spot la televizor, dupa ce asta iti este comunicat prin toate canalele si in toate punctele de contact”, ne-a declarat Natalia Predut, Group Brand Manager - Bauturi Carbogazoase pentru Romania, Bulgaria, Moldova si Macedonia.
Campania de lansare este una integrata, fiind impartita in doua etape: teaser (4–18 ianuarie) si lansare (incepand cu 18 ianuarie). Campania se va desfasura pe TV, cinema (trailer de 30 de secunde), radio, outdoor si print (ad-uri inspirate din posterele filmelor), dar si online (un micro-site dedicat, bannere). Sticlele de Coca-Cola isi vor schimba ambalajul si va fi lansata o promotie – cate un pahar imprimat cu personajele din “Fabrica de fericire”, la fiecare trei capace de