Podul IPMC este plimbat de colo-colo de catre autoritati si, desi multi se bat cu pumnul in piept, nimeni nu face nimic pentru repararea lui. Primarul Constantei, Radu Mazare, l-a sfatuit, ieri, pe prefectul Constantei sa se urce in masina si sa se duca la Bucuresti sa intervina la ministru pentru emiterea cat mai urgenta a hotararii de guvern, care ar permite reluarea lucrarilor la obiectivul de maxima importanta pentru municipiu. Istoria podului care se degradeaza pe zi ce trece se pierde in negura vremurilor. Primarul Constantei a declarat ca, in 2004, au fost alocate de catre Ministerul Transporturilor fonduri in valoare de 13 milioane lei (130 miliarde lei vechi).Au fost demarate lucrarile si a fost reparat un tronson de pod, iar lucrarile au costat 4,4 milioane lei. Din aceasta suma, ministerul de resort a trimis la vremea respectiva doar 3,2 milioane lei, iar autoritatea locala, in administrarea careia se afla podul a ramas datoare fata de firma care s-a ocupat de reabilitarea lui cu 1,2 milioane lei, intrucat din Executivul nu a mai alocat bani pentru reparatii. "Din 2005 a fost intrerupta finantarea pe motiv ca ministerul nu mai are fonduri pentru asa ceva", a declarat, ieri, edilul Constantei. Vara trecuta, cu ocazia unei vizite la malul marii, ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, a cazut de acord, in urma unei discutii cu primarul Mazare, sa aloce bani pentru continuarea reparatiilor la podul IPMC. Conditia a fost transferarea podului din administrarea Primariei Constanta in cea a Ministerului Transporturilor, mai exact a Companiei Nationale de Autostrazi, Drumuri Nationale si Poduri din Romania. Zis si facut.
"Lasati electoratul sa treaca pe podul IPMC..." Transmiterea obiectivului s-a facut in baza unei hotarari a Consiliului Local Municipal, aprobata pe 27 iulie, numai ca, pentru reinceperea lucrarilor, este nevoie si de o hotarare de Gu