Anul 2008 a început cu o mulţime de schimbări la Leo Burnett. La 9 ianuarie, anunţau câştigarea clientului GE Money, divizie internaţională de servicii fiananciare a General Electric. Prezenţă dinamică
Anul 2008 a început cu o mulţime de schimbări la Leo Burnett. La 9 ianuarie, anunţau câştigarea clientului GE Money, divizie internaţională de servicii fiananciare a General Electric. La 14 ianuarie este anunţată oficial intrarea în echipa Leo a lui Adrian Preda, venit de la Graffiti BBDO pentru a ocupa la Leopoziţia de Co-creative Director al agenţiei. Lucrurile nu s-au oprit aici, pentru că la 16 ianuarie Leo loveşte din nou, anunţând adăugare la portofoliul agenţiei a brandului Petrom. Clientul a fost câştigat în urma unei licitaţii la care au mai participat patru agenţii, declară Roxana Dumitru (foto), Managing Director la Leo Burnett.
Continuare. Seria de noutăţi Leo a continuat însă şi la 17 ianuarie, când Leo a anunţat redobândirea în portofoliu a unui fost client apetisant şi ofertant, brandul Elite dar şi venirea Bergenbier din proprie iniţiativă. Tot la 17 ianuarie, presa a fost primită la agenţie acasă pentru un bilanţ şi un exerciţiu de anticipare a ceea ce va fi agenţia în 2008.
Anul 2008 a început cu o mulţime de schimbări la Leo Burnett. La 9 ianuarie, anunţau câştigarea clientului GE Money, divizie internaţională de servicii fiananciare a General Electric. Prezenţă dinamică
Anul 2008 a început cu o mulţime de schimbări la Leo Burnett. La 9 ianuarie, anunţau câştigarea clientului GE Money, divizie internaţională de servicii fiananciare a General Electric. La 14 ianuarie este anunţată oficial intrarea în echipa Leo a lui Adrian Preda, venit de la Graffiti BBDO pentru a ocupa la Leopoziţia de Co-creative Director al agenţiei. Lucrurile nu s-au oprit aici, pentru că la 16 ianuarie Leo loveşte din nou, anunţâ