Moartea actorului Heath Ledger a pus studioul de film Warner Bros intr-o situatie delicata in ceea ce priveste strategia de promovare a urmatorului film "Batman", in care actorul australian a jucat unul dintre rolurile principale, spun expertii in cinematografie citati de AFP. Inainte de disparitia actorului, gasit mort marti, in apartamentul sau din NewYork, incepusera sa circule zvonuri despre felul in care a jucat in "The Dark Knight", al saselea film din seria Batman, in care interpreteaza rolul maleficului Joker. Primele afise ale filmului, despre care se estimeaza ca va fi lansat in iulie in America de Nord, arata un Ledger de nerecunoscut cu un machiaj de cosmar si par sa demonstreze ca actorul, care a fost nominalizat la Oscar in 2006 pentru rolul din "Brokeback Mountain", a dat personajului sau o dimensiune fara precedent. Potrivit expertilor de la Hollywood, interesul pentru "The Dark Knight" va creste, datorita curiozitatii morbide a publicului, care va dori sa il vada pe Ledger in ultimul sau rol. Dar decesul actorului de 28 de ani ii creeaza companiei Warner o problema legata de modul in care va vinde filmul, care a avut un buget de 150 de milioane de dolari, fara sa dea impresia ca profita de pe urma tragediei. "Warner se afla intr-o situatie dificila. Ei doreau initial sa profite de zvonurile despre interpretarea lui Ledger", a explicat pentru AFP Jeff Bock, din partea societatii Exhibitor Relations, care realizeaza in fiecare saptamina box-office-ul nord-american. "Dar acum, casa de productie va trebui sa isi schimbe strategia cu 180 de grade." Exista deja un precedent in istoria cinematografului, cind un film a fost promovat dupa decesul unui actor, "Uriasul", care a avut premiera in 1956, dupa moartea lui James Dean, si "Corbul", din 1994, care a iesit pe piata dupa moartea lui Brandon Lee. Potrivit lui Bock, Warner va trebui, "pe de o parte, sa ii