Ca o alternativă la educaţia oferită de cele câtevamasterate sau cursuridin facultăţi a apărut Grădiniţa, prima iniţiativă privată de şcolire a celor interesaţi de o carieră în publicitate.
Ca o alternativă la educaţia oferită de cele câtevamasterate sau cursuridin facultăţi a apărut Grădiniţa, prima iniţiativă privată de şcolire a celor interesaţi de o carieră în publicitate.
Era în 2005, iar proiectul îi aparţinea Teodorei Migdalovici. În următorii doi ani, proiectul început pe o bază online de tipul şcolilor la distanţă a crescut, seminariile au beneficiat de spaţii informale şi inspiraţionale şi de tutori de referinţă din industria locală. Cei mai buni dintre cei înscrişi au participat la Festivalul de la Cannes.
Şcoala ADC*RO, care îşi va deschide porţile de la 1 februarie, o dată startul concursului de admitere, este rezultatul unui parteneriat între Art Directors Club România şi Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) ca partener principal. ADC*RO a fost constituit la începutul acestui an ca o asociaţie aprofesioniştilor din industria de comunicare din România (Directori de Creaţie, Art Directori, Copywriteri, Designeri etc.) şi al cărei obiectiv este acela de a promova şi de a susţine standardele de calitate şi integritate în domeniul comunicării, pe plan intern şi internaţional.
La prima ediţie a şcolii ADC*Ro vor participa ca tutori directori de Creaţie de la agenţii de referinţă: Adrian Boţan (McCann Erickson), Bogdan Naumovici (Leo Burnett), Şerban Alexandrescu (Headvertising), Liviu David (Next Advertising), Ema Prisca (Graffiti BBDO), Carmen Tiderle (GMP), Valentin Suciu (Odyssey), Costin Popescu (Cap), Octav Gheorghe (Gavrilă&Asociaţii), Sorin Trâncă (Friends Advertising), Dorian Pascuci (ADDV Euro RSCG).
Formarea oamenilor în agenţie, practică uzitată până acum în