Producatorul de apa minerala si bauturi racoritoare Perla Harghitei estimeaza pentru acest an un avans de 14% al cifrei de afaceri, la 19 milioane de euro, a declarat directorul de marketing al firmei, Istvan Puskas. Perla Harghitei a inregistrat in 2007 o cifra de afaceri de 16,7 milioane de euro, in crestere cu 40% fata de 2006. Pentru acest an, Perla Harghitei isi propune sa obtina o crestere a volumului vanzarilor de apa minerala si bauturi racoritoare de 28%, la 136 milioane de litri. Anul trecut vanzarile firmei au fost de 106,5 milioane de litri. Din totalul productiei realizate de Perla Harghitei, circa 98,5% se livreaza pe piata interna. Cea mai mare parte a vanzarilor sunt obtinute in cadrul comertului traditional, cu 80% din livrari, urmat de retailul modern - 15% si HoReCa - 1%. Principalul actionar al Perla Harghitei, care a fost privatizata prin metoda MEBO in 1995, este Arpad Kurko. Principalii concurenti ai Perla Harghitei pe piata apelor minerale sunt Romaqua Group, European Drinks, Coca-Cola HBC Romania, Bibco Biborteni, Quadrant Amroq Beverages, Rio Bucovina si Apemin Tusnad. Producatorul de apa minerala si bauturi racoritoare Perla Harghitei estimeaza pentru acest an un avans de 14% al cifrei de afaceri, la 19 milioane de euro, a declarat directorul de marketing al firmei, Istvan Puskas. Perla Harghitei a inregistrat in 2007 o cifra de afaceri de 16,7 milioane de euro, in crestere cu 40% fata de 2006. Pentru acest an, Perla Harghitei isi propune sa obtina o crestere a volumului vanzarilor de apa minerala si bauturi racoritoare de 28%, la 136 milioane de litri. Anul trecut vanzarile firmei au fost de 106,5 milioane de litri. Din totalul productiei realizate de Perla Harghitei, circa 98,5% se livreaza pe piata interna. Cea mai mare parte a vanzarilor sunt obtinute in cadrul comertului traditional, cu 80% din livrari, urmat de retailul mode