CONCURSURI ● Important e să participi, oricum nu câştigi nimic
Premiile oferite de organizatorii concursurilor de schi şi snowboard din ţara noastră sunt considerate de turişti drept ridicole. Schiorii de performanţă sunt mai duri şi le numesc jignitoare.
CONCURSURI ● Important e să participi, oricum nu câştigi nimic
Premiile oferite de organizatorii concursurilor de schi şi snowboard din ţara noastră sunt considerate de turişti drept ridicole. Schiorii de performanţă sunt mai duri şi le numesc jignitoare.
Schiul românesc, chiar dacă nu a avut niciodată rezultate la nivel internaţional, a devenit în ultimii ani un fenomen social. Nu e nici o exagerare din moment ce în fiecare week-end staţiunile sunt pline de schiori, iar de sărbători turiştii stau umăr la umăr pe pârtie.
UNICREDIT LEASING. În mod normal, marile companii străine prezente şi la noi în ţară s-au implicat în organizarea de concursuri de schi şi snowboard. Numai că premiile oferite câştigătorilor nu au nici o legătură cu acest sport. Cel mai bun exemplu este concursul FIS desfăşurat în perioada 18-20 ianuarie la Predeal. Partenerii evenimentului: Unicredit Leasing, Orange şi Skoda. Câştigătorul probelor masculine, Bogdan Barbu, a primit pentru victoriile sale o şapcă, un carneţel, o maşinuţă de jucărie şi un suport pentru CD-uri. Nimic care să-i folosească unui schior! Andreea Teodorescu, PR la Unicredit Leasing, a recunoscut că premiile au fost nepotrivite, dar a explicat întreaga situaţie. "Unicredit Leasing s-a implicat pe ultima sută de metri în evenimentul de la Predeal. Noi am acoperit costurile legate de masa, cazarea şi transportul oficialilor prezenţi la concurs. Am convenit cu Federaţia Română de Schi şi Biatlon să oferim câştigătorilor premii constând în produse promoţionale."
ORANGE. Ca durată şi succes