Pentru prima data in Romania, o companie importanta pe piata monitorizarilor de presa a lansat un produs de monitorizare a continutului online. Media Image Group, ce efectueaza monitorizari pentru peste 200 de clienti, inclusiv nume mari precum Orange, Carrefour sau Coca-Cola HBC, include in monitorizarile sale surse de informare ce ofera exclusiv content online - website-uri si bloguri deopotriva.
Potrivit lui George Domnisoru, area sales manager la Media Image Group, decizia de a initia monitorizari pe zona online a fost luata intrucat "partenerii si clientii nostri ne-au cerut tot mai des un astfel de instrument foarte serios".
Domnisoru spune ca "de multi ani este evident ca stirile online sunt tot mai relevante in toata lumea, inclusiv in Romania", iar astfel de monitorizari constituie, in prezent, atat o "necesitate a pietei", cat si "o necesitate a noastra, de a fi cu un pas inainte" in fata altor companii de monitorizare.
Media Image monitorizeaza circa 200 de vehicule interactive online, dintre care 30 de bloguri si peste 170 de site-uri si portaluri de stiri, atat generaliste, cu informatii din toate domeniile (precum HotNews.ro), cat si dedicate unor domenii anume (economic, auto, IT, finante, social). Toate sunt surse de informare exclusiv online si care ofera continut propriu, fiind selectate dupa doua criterii - trafic si notorietate, acesta din urma fiind mai relevant in cazul blogurilor, dupa cum afirma Domnisoru.
Monitorizarea va folosi CyberAlert, un produs licentiat de compania americana CyberAlert Inc. si personalizat de Media Image pentru piata din Romania, avand capacitatea de a monitoriza circa 700 de media online si clasice, avand in vedere ca aceasta companie monitorizeaza peste 500 de titluri de presa scrisa centrala si locala, precum si media audiovizuale centrale.
Portofoliul Media Im