TVR a comercializat toate spaţiile publicitare de la Campionatul European de fotbal încă de luna trecută. Cu şase luni înainte de începerea Campionatului European de fotbal din Austria şi TVR a comercializat toate spaţiile publicitare de la Campionatul European de fotbal încă de luna trecută.
Cu şase luni înainte de începerea Campionatului European de fotbal din Austria şi Elveţia, spaţiile de publicitate din cadrul celor 31 de meciuri pe care TVR le va difuza live au fost vândute integral. Interesul clienţilor a fost atât de mare, încât spaţiile au fost cumpărate în cursul lunii trecute, la mai puţin de două luni de la lansarea ofertelor.
În perioada 7-29 iunie, televiziunea publică va transmite 27 de meciuri pe TVR 1 şi patru pe TVR 2 de la Campionatul European, cel mare mare eveniment fotbalistic al anului. Vor fi difuzate 24 de minute de publicitate pe meci: opt înainte, opt la pauză şi opt la final. În total, vor fi 744 de minute de publicitate în cadrul acestui program premium al TVR.
Sponsorii competiţiei vor beneficia de aproximativ 4-5 minute de publicitate în cursul unei partide. De exemplu, Coca-Cola, sponsor principal al CE 2008, a luptat să aibă acest statut pentru "a bloca la mantinelă", la nivel european, comunicarea rivalului Pepsi pe acest eveniment. Astfel, Pepsi, sponsorul echipei naţionale a României, nu figurează printre clienţii publicitari ai TVR pentru acest campionat.
Splendid Media, regia care gestionează spaţiile de publicitate ale televiziunii publice, a lansat ofertele (politica de preţuri) pentru CE 2008, în piaţa de publicitate autohtonă, în a doua jumătate a lunii noiembrie 2007. În decurs de o lună şi jumătate, spaţiile au fost contractate, ajungându-se la aşa-numitul "sold-out". Cu alte cuvinte, oferta s-a epuizat, confirmându-se interesul enorm al advertiserilor pentru acest eveniment la care tric