Graffiti BBDO, Saatchi & Saatchi si Grey s-au numarat printre premiantii celei de a noua editii a festivalului AdPrint 2008, alaturi de cateva din cele mai bune echipe de creatie din Europa. Festivalul european de creatie publicitara si-a desemnat “ingerii” sambata, in cadrul galei de la Teatrul Dramatic din Brasov.
Graffiti BBDO a fost cea mai premiata agentie romaneasca a festivalului, reusind sa cucereasca doi ingeri. Campaniile castigatoare au fost History in Brief (cu lucrarile “Iwo Jima”, “Kennedy” si “Tien an Men”), in categoria Media, si campania Mountain Dew Urbanized Culture (cu lucrarile “Munch”, “Picasso” si “Van Gogh”), in categoria Bauturi Nonalcoolice. Agentia romaneasca s-a clasat, totodata, pe locul al cincilea in topul general al agentiilor participante.
“Cred ca juriul s-a uitat la zonele unde e foarte usor sa cazi in cliseu, de exemplu categoria asta de nonalcoolice – pentru ca alcoolul e intotdeauna datator de printuri minunate. Si asta imi spune mie ca juriul s-a uitat chiar la lucruri exceptionale, a caror executie reprezinta foarte bine ideea”, ne-a declarat Ema Prisca, director de creatie la Graffiti BBDO.
Saatchi & Saatchi a cucerit si ea un inger cu lucrarile “1961 Man”, “1961 Woman” si “1961 Boy” pentru campania Head & Shoulders, in categoria Cosmetice iar Grey Bucuresti a fost premiata pentru lucrarea “Drop”, realizata pentru Fairy, in categoria Intretinerea Casei.
Echipe din cadrul agentiilor romanesti Ogilvy Group, McCann Erickson si Propaganda au obtinut nominalizari la concurs.
Spaniolii de la Contrapunto – marii castigatori ai serii
Trofeul Rock Angel pentru cel mai bun print din concurs a revenit creativilor de la Contrapunto, pentru campania Smart Eco (cu lucrarile “Field”, “Forest” si “Stones”), la sectiunea Automobile. Tot Contrapunto a fost desemnata si Agency of Angels – premi