Deşi procesul de privatizare a producătorului de medicamente este blocat, campania de publicitate în valoare de 500 mii de euro riscă să-şi rateze ţintele. Victoria în justiţie a Deşi procesul de privatizare a producătorului de medicamente este blocat, campania de publicitate în valoare de 500 mii de euro riscă să-şi rateze ţintele.
Victoria în justiţie a sindicaliştilor de la Antibiotice Iaşi, prin care s-a anulat intenţia guvernului de a vinde fabrica prin licitaţie cu strigare directă, riscă să arunce pe apa sâmbetei campania de promovare a acestei privatizări.
Incertitudinea creată poate duce astfel la bulversarea potenţialilor investitori şi la afectarea întregului proces de privatizare.
Ciudat este faptul că pentru promovarea procesului de privatizare a producătorului de medicamente a fost adoptată o strategie discutabilă: Realitatea TV a fost singurul canal pe care s-a difuzat spotul cu "pastiluţele alb-roşii".
Alegerea postului a fost justificată datorită publicului (cu studii superioare, înclinat către business), în defavoarea TVR 1 sau a unor posturi comerciale (Pro TV şi Antena 1), cunoscute ca având preţuri de publicitate "piperate". De altfel, AVAS a confirmat pentru "Adevărul" că staţia a fost aleasă pentru că "avea cea mai mare afinitate pentru targetul propus", deşi nu precizează care este este acesta. Până în ziua în care s-a anunţat că sindicatul Antibiotice Iaşi a blocat procesul de privatizare (11 februarie) fuseseră difuzate 315 inserţii, care încurajau achiziţionarea întreprinderii.
În seara acelei zile, deşi Realitatea TV difuzase ştirea referitoare la acest subiect, în calupurile publicitare încă se mai difuza, cu mare frecvenţă, acest spot.
Anunţ într-un singur ziar internaţional
Potrivit AVAS, în perioada 8-20 decembrie 2007, instituţia de stat a plătit pentru difu