Peste 3.000 de români au cumpărat în 2007 bilete la concertele din străinătate ale unor trupe celebre. Nu de pe internet, ci de la agenţiile de turism, la pachet cu cazarea şi transportul. Bon Jovi, Céline Dion, Bruce Springsteen şi alte nume mari ale muzicii încep să contribuie la cifra de afaceri a agenţiilor de turism din România. Într-o zonă a pieţei în care turoperatorii concurează oferind cele mai variate destinaţii la preţuri cât mai mici, agenţiile de
Peste 3.000 de români au cumpărat în 2007 bilete la concertele din străinătate ale unor trupe celebre. Nu de pe internet, ci de la agenţiile de turism, la pachet cu cazarea şi transportul.
Bon Jovi, Céline Dion, Bruce Springsteen şi alte nume mari ale muzicii încep să contribuie la cifra de afaceri a agenţiilor de turism din România. Într-o zonă a pieţei în care turoperatorii concurează oferind cele mai variate destinaţii la preţuri cât mai mici, agenţiile de turism din categoria medie au descoperit turismul cultural de concert.
Ofertele lor constau în pachete ce includ bilete la concertele susţinute în Europa de trupe celebre, cu preponderenţă la Budapesta şi Viena.
Pentru a ajunge la un astfel de eveniment, turistul plăteşte în avans 50% din valoarea pachetului. Locurile la concert sunt garantate, însă rezervările trebuie făcute cu cel puţin trei luni înainte. Biletele se pot obţine doar ca parte a pachetului turistic, care, cel mai frecvent, cuprinde servicii de cazare pentru două nopţi.
„Avem pachete turistice la concerte unde deplasarea se face cu autocarul, preţul fiind cam la jumătatea celui cu transport aerian. De exemplu, pentru un concert Bon Jovi la Viena, preţul este de 499 de euro cu avionul, fără transport inclus este 199 de euro, iar cu autocarul costă 299 de euro“, spu