IMPLICARE ● ACT se întâmplă când comunicatorii îşi pun creativitatea în slujba celorlalţi
Din 2001, cele mai bune campanii sociale, iniţiative responsabile ale agenţiilo de publicitate, companiilor, guvernelor ori autorităţilor locale de pe tot globul sunt arhivate de ACT (Advertising Community Together).
IMPLICARE ● ACT se întâmplă când comunicatorii îşi pun creativitatea în slujba celorlalţi
Din 2001, cele mai bune campanii sociale, iniţiative responsabile ale agenţiilo de publicitate, companiilor, guvernelor ori autorităţilor locale de pe tot globul sunt arhivate de ACT (Advertising Community Together).
Lucrările selectate sunt promovate ulterior prin expoziţii itinerante, prin site-ul ACT ori cu ocazia dezbaterilor la nivel internaţional. Pentru prima dată iniţiatorii şi creatorii de campanii sociale şi de CSR (Responsabilitate Socială Corporatistă) din România vor participa la expoziţia mondială care va fi deschisă la Washington DC.
La preselecţia mediată de Migdale Amare s-au înscris campanii "de la agenţii şi clienţi mari, dar au fost selectate pentru concursul din America doar şase companii şi lucrările lor. Cohn&Jansen, Ogilvy, Odyssey, McCann, Saatchi, Utopium. Au fost aproximativ 20 de lucrări selectate, pentru clienţi precum United Way, Petrom, Brigada de siguranţă Rutieră, temele campaniilor vizând violenţa domestică, sănătatea individului şi a planetei, reciclarea hârtiei, discriminarea rasială, sprijinirea celor cu deficienţe de auz. Unele lucrări, deşi cu potenţial, erau în română. Am luat partea bună – adică faptul că marile companii au luat în calcul în egală măsură CSR-ul ca fenomen şi ACT-ul ca şi platformă internaţională de cultivare a responsabilităţii sociale, tradus în lucrări expresive", ne-a declarat Johana Toma, Project Manager. ACT a mai fost prezent în România în septembrie, c