Campaniile anticoruptie promovate in mass-media sunt considerate inutile de catre cei mai multi dintre romani, conform unui sondaj national realizat in octombrie 2007, de Gallup Romania, relateaza agentia Rador.
Sondajul a fost efectuat pentru Agentia de Strategii Guvernamentale, pentru a determina nivelul informarii si perceptia de catre populatie a campaniilor de combatere a coruptiei.
Astfel, rezultatele date publicitatii au aratat ca aceste campanii "nu au fost utile" pentru 34% dintre repondenti, iar 91% dintre persoanele intervievate nu au retinut niciun slogan din toate aceste campanii, mai noteaza Rador.
Campaniile anticoruptie promovate in mass-media sunt considerate inutile de catre cei mai multi dintre romani, conform unui sondaj national realizat in octombrie 2007, de Gallup Romania, relateaza agentia Rador.
Sondajul a fost efectuat pentru Agentia de Strategii Guvernamentale, pentru a determina nivelul informarii si perceptia de catre populatie a campaniilor de combatere a coruptiei.
Astfel, rezultatele date publicitatii au aratat ca aceste campanii "nu au fost utile" pentru 34% dintre repondenti, iar 91% dintre persoanele intervievate nu au retinut niciun slogan din toate aceste campanii, mai noteaza Rador.