Etichetele cu fructe carnoase si colorate sunt inselatoare, pentru ca, in realitate, alimentele respective nu contion niciun pic de fruct, relateaza The Telegraph in editia online. Jurnalistii britanici citeaza un studiu al Comisiei de Alimentatie Publica de la Londra.
Companiile producatoare de ceaiuri, iaurturi, jeleuri, batoane de ciocolata sau milkshake-uri isi pacalesc astfel clientii, intr-un mod perfect legal. Producatorii afiseaza ingredientele pe ambalaj si, astfel sunt total acoperiti.
Cu totii stim ca imaginea unui fruct face cat o mie de explicatii scrise. Asa incat cumparatorii sunt atrasi de pozele tipatoare si rar mai ajung sa citeasca ce contine de fapt produsul cumparat.
Un exemplu paradoxal este cel al batoanelor cu capsune. Un astfel de baton contine 0.5% capsune si este facut in mare parte din mere. Situatii asemanatoare se intalnesc la ceaiuri. Pe eticheta sunt asezate poze cu diferite fructe, iar la o analiza in laborator se constata ca ceaiul nu contine mai mult de 0.5% din fructul mentionat.
Gustul se obtine cu ajutorul inlocuitorilor de arome. Acestia nu sunt periculosi pentru sanatate, dar consumul lor excesiv poate ajunge sa afecteze ficatul.
Etichetele cu fructe carnoase si colorate sunt inselatoare, pentru ca, in realitate, alimentele respective nu contion niciun pic de fruct, relateaza The Telegraph in editia online. Jurnalistii britanici citeaza un studiu al Comisiei de Alimentatie Publica de la Londra.
Companiile producatoare de ceaiuri, iaurturi, jeleuri, batoane de ciocolata sau milkshake-uri isi pacalesc astfel clientii, intr-un mod perfect legal. Producatorii afiseaza ingredientele pe ambalaj si, astfel sunt total acoperiti.
Cu totii stim ca imaginea unui fruct face cat o mie de explicatii scrise. Asa incat cumparatorii sunt atrasi de pozele t