Yahoo a lansat un nou serviciu numit Buzz, care aduna articole de pe o varietate de site-uri si le ordoneaza in functie de voturile utilizatorilor.
Cele mai votate articole vor fi luate in considerare pentru a fi plasate pe pagina principala Yahoo si, in acest sens, pe site-urile Web ale unui numar de 100 de publicatii, deocamdata, precum People, The New York Times sau The Economist, va aparea un buton "Buzz Up", pentru ca cititorii sa poata vota ce le-a placut mai mult.
Cu alte cuvinte, este vorba despre modelul celebrelor site-uri care aduna la un loc milioane de stiri ce pot fi votate de cititori, precum Digg - care este cel mai cunoscut exemplu cu un public larg si din Romania. Numai ca, spre deosebire de acestea, nu se vor trimite articole de pe blogurile oricui, ci doar stirile alese de editorii Yahoo, iar ordinea va fi stabilita pana la urma tot de catre acestia, si nu de roboti, ca in cazul Google.
Yahoo va include sistemul chiar pe prima pagina, unde acum se pot vedea cele mai populare stiri, cele mai citite si cele mai des trimise prin e-mail. Dar Buzz nu va aparea pe pagina de start automat, ci doar atunci cand o stire starneste cu adevarat senzatie si va fi promovata si pe prima pagina, lucru care poate aduce in continuare un numar impresionant de vizite pentru un astfel de articol.
Conform statisticilor, pagina de start de la Yahoo este al doilea site din lume din punct de vedere al numarului de vizitatori, avand circa 90 de milioane de vizitatori pe luna numai in SUA.
» Serviciul va inlocui actuala pagina buzz.yahoo.com, care prezinta cei mai cautati termeni ai momentului.
Yahoo a lansat un nou serviciu numit Buzz, care aduna articole de pe o varietate de site-uri si le ordoneaza in functie de voturile utilizatorilor.
Cele mai votate articole vor fi luate in considerare pentru a fi plasat