Orice afacere cunoaste in dezvoltarea sa problema prezentei online. Desi cei mai multi antreprenori imbratiseaza ideea de a-si face cunoscut business-ul si prin intermediul Internetului, exista si reticenta in alegerea alternativei online.
Justin Kitch, fondator al site-ului de webhosting Homestead.com, desfiinteaza cele mai frecvente 11 mituri ale Internetului, sfatuind antreprenorii cum sa atraga Internetul in afacerile lor, informeaza Entrepreneur.com.
Justin Kitch indica ca principala cauza a ezitarii unor antreprenori de a se expune online“tendinta naturala a detinatorilor de afaceri de familie de a fi prevazatori si conservatori; le este teama de tehnologie si schimbare”. Acesta propune 11 motive de a accepta Internetul, desfiintand 11 mituri care ii impiedica pe antreprenori sa priveasca mai increzatori spre mediul online.
1. “This internet thing is going to be a revolution”. Revolutia deja a inceput, dovada fiind cei peste 150 milioane de americani care utilizeaza Internetul in fiecare zi si milioanele de oameni din toata lumea care se conecteaza online. Cei care isi propun sa o faca mai tarziu se insala.
2. “Nu am nevoie de un website”. Chiar daca la prima vedere unele afaceri nu par a necesita o prezenta online (un producator de carne, de exemplu), trebuie fructificata sansa de a aparea 24 ore din 24, sapte zile din saptamana, si in special gratis- pe Internet. “De ce nu am face asta?”, subscrie Kitch.
3. “Trebuie sa angajez un profesionist pentru asta”. Majoritatea antreprenorilor se gandesc imediat la angajarea unui webdesigner care sa le construiasca site-ul de prezentare. “E o conceptie falsa, trebuie doar sa fii dinamic, fresh si autentic – nu neaparat foarte aranjat si stufos”, spune Kitch. Astfel, poti avea controlul website-ului si il poti modifica dupa bunul plac. Unii webdesigneri tin neaparat sa controleze a