Cum poate castiga un CEO increderea clientilor in business-ul sau aflat abia la inceput? Raspunzand personal clientilor la telefon, scrie BusinessWeek.
Un lucru simplu aparent lipsit de importanta se dovedeste util fondatorilor unui business in relationarea cu clientii. Pagina de web a furnizorului de servicii financiare Wesabe din Statele Unite invita utilizatorii sa telefoneze direct managerului general Jason Knight.
Knight dedica patru ore din timpul sau, sapte zile pe saptamana, pentru a vorbi prin telefon cu cei care solicita serviciile companiei sale. In locul casutei de e-mail se afla linkul “Vorbeste cu Jason, CEO Wesabe”.
“A fost ca si cum as fi sunat suportul tehnic al unei companii. Vorbeam cu cineva care stia cum sa se poarte cu un client si sa atace direct problema respectiva, mai degraba decat o conversatie venita din partea unui executiv”, a afirmat, pentru Business Week, Kellogg, un avocat din New Orleans, una din persoanele care au stat de vorba cu Jason.
Knight, in varsta de 37 de ani, a primit sute de telefoane de la lansarea Wesabe in noiembrie 2006, companie fondata alaturi de colegul sau Marc Hedlund. Site-ul celor doi incurajeaza utilizatorii sa uploadeze informatiile financiare personale pentru a primi consultanta in stabilirea obiectivelor si administrarii fondurilor detinute. Pentru a-si face cunoscute intentiile pe piata, cofondatorii au avut nevoie in primul rand de credibilitate, mai ales in lucrul cu datele financiare ale clientilor.
Preluand personal apelurile telefonice, Knight se asigura ca poate intra in contact cu problemele fiecarui client, creand o atmosfera prietenoasa, familiara, plina de interes fata de cel are se afla la capatul firului. “De multe ori oamenii cred ca serviciul cu clientii se bazeaza doar pe vanxare, dar nu este asa. Trebuie sa ajuti oamenii sa ia cele mai bune decizii, ca apoi