Investiţia variază între 52 de mii şi 94 de mii €, în funcţie de mărimea magazinului. Sursa: EVZ
1 /.
Într-o lume din ce în ce mai poluată, consumatorii sunt tot mai precauţi. Se caută mâncarea sănătoasă şi produsele naturale de îngrijire a corpului. În România, industria „bio“ este abia la început şi tocmai de aceea reprezentanţii companiei BIO Markt se bazează pe potenţialul mare de dezvoltare a acestui segment în următorii ani.
Compania comercializează mai multe game de produse naturale: de la alimente proaspete şi produse de masă (ulei, oţet, ketchup) şi alimente pentru copii şi bebeluşi la produse de îngrijire a corpului şi de uz casnic. Cu un singur magazin deschis în Timişoara în decembrie anul trecut, conducerea BIO Markt estimează că va încheia acest an cu un alt magazin propriu în Bucureşti, la care se vor adăuga încă trei deschise în sistem de franciză.
Francizat cu 29.000 de euro
Pentru extinderea în sistem de franciză, compania caută în special familii educate, care sunt preocupate de un mod de viaţă sănătos. Însă „acest profil nu exclude orice candidat serios din cursa spre achiziţionarea francizei BIO Markt“, ne-a spus Florina Oneţiu, director de comunicare al BIO Markt.
Alte condiţii pe care trebuie să le îndeplinească un viitor francizat al companiei sunt: să aibă firmă, să deţină un spaţiu în proprietate sau chirie şi să dispună de banii pentru investiţia iniţială. Taxa de franciză este de 29.000 de euro, la care se adaugă alte sume care variază în funcţie de dimensiunea magazinului BIO Markt pe care intenţionează să-l deschidă francizaţii.
Trei tipuri de franciză
Compania propune trei pachete de franciză. Costurile totale pentru a începe o franciză de tip A sunt de 94.000 de euro. Ele cuprind taxa de franciză, stocul de marfă şi costurile cu amenajarea m