Logan începe să dea rateuri Cota de piaţă a Dacia a scăzut în România de la 36,3%, în 2006, la 27,8% la sfârşitul lui 2007, iar în prima lună a lui 2008 a ajuns la numai 27,3%. Din nefericire pentru modelul Logan, nici în Maroc situaţia nu este bună, din cauza furnizorilor care nu au respectat termenele, afectând astfel capacitatea de producţie a fabricii. În India, o piaţă strategică, au fost vândute în 2007 numai 17.706 unităţi. Uzina Mahindra, unde este
Logan începe să dea rateuri
Cota de piaţă a Dacia a scăzut în România de la 36,3%, în 2006, la 27,8% la sfârşitul lui 2007, iar în prima lună a lui 2008 a ajuns la numai 27,3%. Din nefericire pentru modelul Logan, nici în Maroc situaţia nu este bună, din cauza furnizorilor care nu au respectat termenele, afectând astfel capacitatea de producţie a fabricii. În India, o piaţă strategică, au fost vândute în 2007 numai 17.706 unităţi. Uzina Mahindra, unde este produs autoturismul, are o capacitate anuală de 50.000 de maşini. Conform site-ului Autoindustry World, vânzările slabe ale Logan din India au drept cauză dobânzile mari percepute de bănci, ca şi preţul de 7.350 de euro, considerat mare prin comparaţie cu alte maşini, care costă între 4.000 şi 5.000 de euro. Contraperformanţa Logan din India ar putea duce la amânarea deschiderii noii facilităţi de producţie de la Chennai, cu o capacitate de 400.000 de unităţi, prevăzută pentru 2009.
DECLARAŢII - Bilanţuri fără ştampila consultanţilor
Firmele au scăpat de obligaţia de a depune declaraţii fiscale însoţite de certificarea unui consultant fiscal. Guvernul a emis săptămâna trecută o ordonanaţă prin care modifică prevederile Codului de Procedură Fiscală, eliminând obligativitatea avizului unui consultant. Aceasta fusese introdusă în vara lui 2007, la scurt timp după