A trecut prin 80% din provocarile pe care un om de marketing le-ar putea acoperi si a hotarat ca e vremea sa se odihneasca. Dar si-a incalcat promisiunea si a acceptat o alta provocare – aceea de a reprezenta in Romania unul din gigantii mondiali din industria de marketing si comunicare.
Carmen Tanasie, CEO Omnicom Media Group Romania (OMG), are in vizor sudarea unei echipe, implicarea consumatorului in comunicare si folosirea unui strop de agresivitate in business.
Wall-Street: Ce planuri are grupul Omnicom pentru Romania ?
Carmen Tanasie: Omnicom Group inseamna, la nivel international, o grupare formata din agentii de creatie, agentii de media si agentii specializate pe diverse tipuri de comunicare. Practic, ei s-au integrat sub aceeasi platforma financiara. Omnicom in sine este un holding, nu o agentie. Principalii actionari ai acestui holding sunt agentiile de publicitate TBWA, DDB si BBDO si ele impreuna apoi, ca si actionari, au nascut alte si alte agentii.
Omnicom Media Group este, dupa acelasi principiu, platforma financiara pentru agentiile de media care deservesc agentiile de publicitate ale grupului Omnicom. In acest grup intra agentiile de media OMD, PHD, Prometheus, Media Digital, Opera. Omnicom Media Group in Romania inseamna exact acelasi lucru ca si afara, e tot o platforma financiara de sustinere a companiilor – doua, deocamdata, in Romania: una care este deja lucrativa, OMD, si una care exista ca si entitate si urmeaza sa fie lansata propriu-zis, PHD. Si avem in plan, bineinteles, sa aducem si alte companii din portofoliul Omnicom Media Group.
Wall-Street: Asta in cat timp se va intampla?
Carmen Tanasie: In urma studiului de evaluare a pietei pe care l-am facut, ne dorim sa incepem chiar de anul acesta cu unele dintre ele. Nu va vom spune care sunt, din motive de confidentialitate. Insa da, planific