DPF l-a anchetat pe Nicusor Taralunga si l-a gasit nevinovat Cisterna, care a facut atata valva in Poarta 5 si in legatura cu care a fost pomenit numele comisarului sef Nicusor Taralunga, are inscriptionat numele SC Eco Ledo Net SRL, o rafinarie din Navodari. Niciunul din cei care au condus, pana anul trecut, firma respectiva, nu recunosc, insa, ca cisterna aprtine SC Eco Ledo Net SRL, desi aceasta este inscriptionata ca atare. Pompiliu Ristin, pana in vara anului 2007 manager al firmei, a precizat ca, la momentul la care el parasise firma, cisterna nu mai apartinea societatii, deoarece fusese vanduta. La randul sau, Peter Attila Racz, fostul patron al firmei, a declarat ca a vandut intreaga afacere, in luna iulie a anului 2007, cetateanului ungur Laszlo Galambos. Niciuna din cisterne nu mai apartine firmei respective, dar au ramas inscriptionate cu firma veche. Aspect destul de ciudat, care pare a confirma, la prima vedere cel putin, faptul ca primele informatii neoficiale sustineau ca motorina sustrasa era transportata de o firma fantoma. Laszlo Galambos nu a putut fi contactat telefonic, pentru a fi intrebat ce cauta cisterna sa in curtea unei sectii de politie, deoarece se pare ca este plecat din tara. La Registrul Comertului se poate insa observa ca, intr-adevar, Laszlo Galambos este noul patron al firmei SC Eco Ledo Net SRL, infiintata in 2005, avand ca obiect de activitate fabricarea produselor obtinute din prelucrarea titeiului, respectiv carburanti, combustibil, fabricarea de produse pentru industria petrochimica. Firma a avut un profit frumusel, ajungand de la 638.899 lei in 2005, la 1.396.842 lei in 2006. In legatura cu cisterna buclucasa, politia pastreaza tacerea, precizand doar ca nu doreste sa incurce itele. DGA a remis un comunicat de presa in care precizeaza ca, sesizata fiind de mass-media, efectueaza o serie de verificari, iar daca va constat