Agentia de relatii publice The Practice o castigat contul organizatiei non-guvernamentale World Vision Romania. The Practice isi propune sa colaboreze si in continuare cu ONG-uri, dar acest domeniu nu va depasi 5% din cifra de afaceri a agentiei, potrivit Gabrielei Lungu, Managing Partner The Practice.
“Ne-am dori sa colaboram si cu alte ONG-uri care lupta pentru cauze frumoase si juste, cum este si cazul World Vision. Si asta pentru ca satisfactia profesionala - si chiar si personala - de a ajuta prin munca noastra, de consultanti de PR, ca aceste cauze sa-si gaseasca loc in mintea si inima publicului este enorma”, ne-a declarat Gabriela Lungu.
The Practice va oferi servicii de relatii publice atat pentru comunicarea brand-ului World Vision, cat si pentru comunicarea unui amplu proiect de strangere de fonduri dezvoltat de organizatie in tara noastra..
World Vision Romania este o organizatie crestina, care pledeaza pentru cauza copiilor defavorizati din Romania si desfasoara programe de interventie umanitara in situatii de urgenta. Programele si proiectele implementate de organizatie au in centrul activitatilor copiii, familiile acestora si comunitatile din care fac parte. Organizatia World Vision Romania este partenera a World Vision International, prezenta in peste 100 de tari din intreaga lume. Inca din 1990, World Vision Romania este o prezenta constanta in domeniul protectiei copilului si al dezvoltarii comunitare. In Romania, World Vision isi desfasoara activitatea in municipiul Bucuresti si judetele Cluj, Constanta, Dolj, Ialomita, Iasi, Timis si Valcea.
“Anul acesta vom derula proiecte noi cu obiective ambitioase; de aceea avem nevoie de un partener de incredere, care sa demostreze dedicare si creativitate pentru proiectele noastre. Referintele excelente ale agentiei si experienta anterioara a membrilor echipei in activitatea specifi