Pentru a avea succes, magazinele online trebuie sa isi construiasca o imagine puternica pe Internet si sa isi monitorizeze atent reputatia. Aceasta este concluzia la care s-a ajuns miercuri, 12 martie 2008, in cadrul unei noi editii a seminarului Scoala de Afaceri ePayment – Imaginea online a companiei.
La eveniment au participat Oana Solca, Web Shop & Web Care Marketing Manager Orange Romania si Radu Apostolescu, Director Executiv Marketing & Brand eMAG.
Principalele subiecte dezbatute in cadrul seminarului au fost managementul reputatiei, noi canale de comunicare online, managementul crizei, promovarea inteligenta si fidelizarea clientilor, componente esentiale ale unei imagini online solide.
“Calitatea este atributul cheie in fidelizarea utilizatorilor online, atat in ceea ce priveste produsele oferite spre vanzare, cat, mai ales, serviciile pe care site-ul le pune la dispozitia utilizatorilor. Site-ul, in sine, este primul instrument de fidelizare a acestora. El trebuie sa ofere cat mai multe functionalitati si sa aiba o arhitectura informationala foarte bine structurata, insa trebuie sa aiba si continut de calitate, permanent actualizat. Un alt element extrem de important este comunicarea permanenta cu utilizatorii, interactiunea cu ei in cele mai diverse moduri”, a aratat Oana Solca.
Alte metode de fidelizare trebuie sa cuprinda oferte speciale, programe de loialitate, dar si servicii cu valoare adaugata care pot fi, de multe ori, mai importante decat pretul.In conditiile in care Internetul a devenit deja o piata in sine, in care concurenta este acerba, iar clientii pot migra cu foarte mare usurinta de la un magazin la altul, trebuie sa stii cum sa atragi atentia.
“Creativitatea, chiar ingeniozitatea este o trasatura care defineste eMAG.ro. Promovarea originala este o componenta extrem de importanta a brandului eMAG. Un bun exem