Flamingo International estimează că vânzările de LCD-uri se vor dubla în 2008, la aproximativ 500.000 de unităţi, comparativ cu 2007. Aceste produse vor fi vedetele pieţei de electronice şi
Flamingo International estimează că vânzările de LCD-uri se vor dubla în 2008, la aproximativ 500.000 de unităţi, comparativ cu 2007. Aceste produse vor fi vedetele pieţei de electronice şi în 2008, conform estimărilor companiei.
Aceeaşi tendinţă o vor înregistra şi vânzările de plasme, care vor creşte, anul acesta, până la aproximativ 50.000 de unităţi. Datorită preţurilor tot mai accesibile, a tendinţei românilor de a înlocui televizoarele vechi cu echipamente de ultimă generaţie şi a ofertelor variate existente pe piaţă, oficialii Flamingo International declară că valoarea vânzărilor de LCD-uri va cunoaşte o creştere semnificativă şi în 2008, acest segment fiind estimat de reprezentanţii companiei la peste 300 milioane de euro.
"Conform datelor din piaţă, în mediul urban, gradul de penetrare a televizoarelor LCD a fost anul trecut de aproximativ 10%, ceea ce indică un potenţial de creştere foarte mare pe acest segment. De aceea, ne aşteptăm ca în topul celor mai solicitate produse electronice din magazinele Flamingo International să rămână, şi în acest an, televizoarele de tip LCD, datorită ofertelor tot mai atractive şi diversificate de modele şi a tendinţei clienţilor de a investi în echipamente moderne", declară Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Brandul, factor de decizie important
Conform unui studiu de piaţă realizat anul trecut de SNA Focus, printre cei mai importanţi factori care influenţează decizia de cumpărare a unui televizor LCD sau a unei plasme sunt brandul, caracteristicile tehnice (34%) şi preţul (12%). Comparativ cu 2006, începând de anul trecut, caracteristicile tehnice au devenit mult mai importante în procesul de achiz