Pro TV şi Antena 1, "maestrele" subiectelor tabloide din sport, au cei mai mulţi telespectatori în prime-time, lăsându-le în urmă pe "clasicele" TVR 1, Prima şi Realitatea Cele mai
Pro TV şi Antena 1, "maestrele" subiectelor tabloide din sport, au cei mai mulţi telespectatori în prime-time, lăsându-le în urmă pe "clasicele" TVR 1, Prima şi Realitatea
Cele mai urmărite programe tv sunt emisiunile informative, urmate îndeaproape de "suratele" lor, ştirile din sport. Reţeta de ştiri sportive împachetate sub formă de spectacol senzaţional pare să aibă succes. Mondene sau mai serioase, aceste emisiuni atrag un public din ce în ce mai numeros.
Ca un trend general, aproape toate staţiile tv merg spre mondenităţi sau scandal, ne spun cum s-a îmbrăcat soţia lui Adrian Mutu sau cum a fost înjurat Dumitru Dragomir, preşedintele Ligii Profesioniste de Fotbal şi "duşmanul" suporterilor. Totuşi, acest tip de programe este agreat de telespectatorii români, care "îngroaşă rândurile" audienţelor.
Potrivit unui studiu de audienţă realizat în perioada 1 ianuarie - 10 martie 2008, cea mai urmărită emisiune de ştiri sportive din prime-time este cea de pe Pro TV, care a înregistrat o audienţă medie de 955.000 de telespectatori pe minut.
Cei aproape un milion de privitori au plasat emisiunea prezentată de Raluca Arvat pe primul loc în topul celor mai urmărite emisiuni de ştiri sportive. Pe locul al doilea se află ştirile sportive de la Observator (571.000 telespectatori pe minut), cel puţin la fel de "tabloidizate" precum cele de la Pro TV.
Locul al treilea în top este ocupat de TVR 1, ale cărui ştiri sportive din prime-time au avut, în perioada monitorizată, 439.000 de privitori. În ceea ce priveşte conţinutul ştirilor din sport, este recunoscut faptul că se merge spre comercial. Cu alte cuvinte, tot ceea ce poate fi subiect de bârfă din fotbal (ra