Industria romaneasca de marketing si comunicare s-a reunit seara trecuta pentru a sarbatori excelenta in comunicare. Prima editie a IAA Excellence Awards a premiat 14 romani, considerati modele de profesionalism si etica, factori de progres si influente pozitive pentru intreaga industrie.
Regizorul Cristian Mungiu a fost distins cu Premiul de Excelenta IAA, ca recunoastere a performantei dobandite prin realizarea filmului “4 luni, 3 saptamani si 2 zile”, productie premiata la numeroase festivaluri europene de film, printre care si cu Palme d’Or, la Festivalul de la Cannes.
“Persoana care ne-a dat cele mai multe emotii anul trecut”, potrivit Alexandrei Olaru, vicepresedinte IAA, si-a ridicat premiul cu modestie, amintindu-le celor prezenti in sala ca industria de publicitate este unul dintre principalii finantatori ai filmului romanesc. “Aveti grija ce proiecte finantati”, a spus Cristian Mungiu.
Celelalte 13 premii s-au indreptat spre oameni din media si publicitate, jurnalisti si marketeri care s-au remarcat anul trecut prin diferite performante: de la premii castigate la campanii de comunicare sau rezultate financiare, pana la recunoasterea intregii activitati in domeniul marketingului si comunicarii.
Mihai Ghyka, fost director general al InBev Romania, a fost distins cu un Premiu de Excelenta IAA, pentru performanta financiara pe care compania a obtinut-o sub conducerea sa. In 2006, InBev Romania a inregistrat o crestere cu 31%, cea mai mare crestere la nivel mondial a producatorului de bere InBev.
Un alt Premiu de Excelenta a fost acordat jurnalistului Catalin Tolontan, pentru succesul si impactul pe care le are blogul sau, www.tolo.ro. “Publicului ii este teama de noi. Crede despre noi si despre voi, cei din publicitate, ca sunteti oameni care muncesc putin si inoveaza cu superficialitate. Am invatat ca nu trebuie sa avem remuscari c