Agentia de PR Media Pozitiv si-a anuntat noua directie de dezvoltare: pozitionarea ca agentie full-service, cu componenta de branding. Noua strategie este sustinuta de o investitie de 20.000 de euro, suma canalizata spre resurse umane, echipament, software, dezvoltare profesionala si self-marketing.
“Inainte de repozitionare ofeream strict servicii de PR. Clientii incepeau, insa, sa ne ceara tot mai des servicii de creatie, de printing, media buying - astfel incat nu mai puteam lasa oportunitatile sa ne scape. La inceput mi-a fost un pic teama: sunt un comunicator pur si nu am avut tangente cu brandingul, decat prin autodidacticism”, ne-a declarat Rares Petrisor (foto), general manager Media Pozitiv.
Dupa ce a luat decizia sa isi extinda agentia, in martie 2007 Petrisor l-a cooptat in echipa pe Gabi Dumitru, fost general manager la Humanitas Multimedia. Dumitru se ocupa de partea de branding si a adus dupa el clienti noi, printre care Humanitas si Casa Regala a Romaniei.
Noua directie a agentiei era deja trasata. Rares Petrisor a continuat sa investeasca in echipament, software, oameni si dezvoltare profesionala, in total 20.000 de euro. “Dar aceasta investitie a meritat: cifra de afaceri (cumulata cu noile accounturi) a fost de aproape 500000 EUR. Aceasta crestere spectaculoasa nu va putea fi mentinuta in 2008, insa mizam pe cel putin 10% crestere a veniturilor. Poate vom avea si ceva profit”, a spus Petrisor.
“2008 a insemnat si o regandire a imaginii Media Pozitiv: investim mai mult timp (si bani, cateodata) in promovarea noastra, in rafinarea serviciilor. Media Pozitiv este astazi o agentie foarte speciala care, alege sa aiba clienti putini, dar pentru care ofera tot ce este mai bun. Cand marja de profit este foarte mica - inclusiv in cazul nostru - diferenta o poate face numai calitatea serviciilor. Iar la noi «best effort» inseamna «be