In acest an, guvernul intentioneaza sa deruleze doua campanii de reabilitare a imaginii tarii noastre in Italia si Spania.
Agentia de Strategii Guvernamentale (ASG) a demarat procedurile pentru organizarea unei campanii de comunicare menite sa imbunatateasca perceptia comunitatii de romani si a tarii noastre in Italia si Spania. Se preconizeaza ca acest proiect se va desfasura pe o perioada de opt luni.
La inceputul acestei luni, ASG a lansat „un anunt de participare" pentru selectarea unor agentii de comunicare (publicitate, PR), interesate de realizarea a doua campanii independente in Italia si in Spania. Sub numele „Romani in Europa", programul urmareste reabilitarea imaginii Romaniei si romanilor aflati in Spania si Italia. Potrivit documentului oficializat de ASG, valoarea totala estimata a proiectului este de 30.336.000 de lei (fara TVA), adica aproximativ 8,1 milioane de euro. Durata campaniilor va fi de opt luni, din momentul atribuirii contractului.
Alfred Bulai, presedinte ASG, declara ca proiectul are drept obiective imbunatatirea imaginii comunitatii de romani in mass-media prin sporirea vizibilitatii in spatiul public, prevenirea si combaterea prejudecatilor fata de romanii din Italia si Spania, prevenirea situatiilor de criza si informarea transparenta a opiniei publice din Romania cu privire la actiunile de comunicare derulate in Italia si Spania.
O procedura in trei pasi
De asemenea, aceasta ampla actiune urmareste facilitarea parteneriatului cu autoritatile italiene si spaniole in vederea „dezamorsarii potentialului de criza si crearea unui climat nedescriminatoriu pentru cetatenii romani pe teritoriul Italiei".
Integral in Adevarul In acest an, guvernul intentioneaza sa deruleze doua campanii de reabilitare a imaginii tarii noastre in Italia si Spania.
Agentia de Strategii Guver