Ultima piesa a lui Arthur Miller este o comedie neagra care isi gaseste la Teatrul "Nottara" realizarea scenica intr-un spectacol agreabil, slujit de o distributie admirabila.
Pentru cunoscatorii lui Arthur Miller (1915-2005) piesa este surprinzatoare, nu mai are filonul dramatic al scrierilor sale, pare o parodie dramatica, cu intentii de parabola referitoare la contemporaneitate. "Blues" sau "Resurrection Blues", cum este titlul original al acestei comedii negre, se petrece intr-un stat oarecare latino-american aflat sub dictatura generalului Felix care ambitioneaza ca pedepsirea unui rebel revolutionar sa fie facuta prin crucificare. Aparenta de tragedie e spulberata prin interventia mass media cea aflata in cautare de rating care vrea sa transmita in direct executia. Un producator avid de castigul faimei si o regizoare idealista sunt preocupati de executie. Generalul are o nepoata, o exaltata revolutionara, fiica unui filosof de sorginte marxista, amic al lui Felix, ce este si un prosper om de afaceri. Rebelul revolutionar despre care se face continuu vorbire, nu apare, ramane doar ca un personaj misterios, dar are un prieten, pe Stanley ce intervine in conflict. Toata aceasta stranie poveste despre revolutionari, dictatura, dar mai ales presa, este structurata ca o parodie pe un fundal tragic. Personajele sunt abil construite, replica este sarcastica, oferta materialului dramatic fiind generoasa pentru actori.
Regizorul Petre Bokor isi axeaza viziunea regizorala mai ales pe specularea laturii comice a piesei, pe accente satirice si alege inspirat o distributie care cu masura da viata personajelor lui Arthur Miller. Spectacolul se joaca la sala mica, "George Constantin", iar regizorul speculeaza spatiul de joc, apropierea de public. Decorul este minimalist, locul actiunii e indicat doar printr-o proiectie luminoasa, costumele def