20 de posturi sunt destinate studenţilor, masteranzilor sau absolvenţilor în IT, care vor să facă practică în multinaţională timp de două luni. Sursa: Microsoft
Până în iunie, renumita companie de IT Microsoft are prognozată o creştere a numărului de angajaţi cu 30% pentru Centrul de Suport Tehnic de la Bucureşti, ceea ce înseamnă încă 60 de noi salariaţi.
În această perioadă a anului, specialiş tii în resurse umane ai companiei sunt preocupaţi să recruteze 20 de studenţi, masteranzi sau absolvenţi în IT, pentru o perioadă de practică de două luni. Programul va începe oficial pe 15 aprilie, motiv pentru care recrutorii firmei participă intens la târgurile de locuri de muncă din Bucureşti şi din ţară.
„Sunt dispus să fac“
Indiferent că este vorba despre un practicant sau un nou angajat, specialiş tii în resurse umane se aşteaptă ca aceştia să aibă aptitudini tehnice din zona de IT, să fie buni vorbitori de limbi străine (engleză, germană, franceză), să se adapteze repede, să aibă abilităţi de relaţionare cu clienţii şi o atitudine de tipul „eu sunt dispus să fac“.
„Este foarte importantă calitatea oamenilor care ni se alătură“, accentuează Adina Bigas, HR manager al Microsoft. Pentru postul de „team manager“, multinaţionala „caută candidaţi care să ştie să lucreze cu oamenii, să conducă o echipă, să o dezvolte“, ceea ce, spun oficialii Microsoft, este destul de greu de găsit, în condiţiile în care foarte mulţi pretendenţi la un astfel de fotoliu au doar un profil de „manager star“.
Pe lângă salariu, bonus şi pachet de acţiuni, care se acordă pe baza unor criterii de performanţă, compania le oferă angajaţilor asigurare medicală şi de viaţă, servicii stomatologice, tichete de masă, acces gratuit la activităţi sportive şi de întreţinere, discount în achiziţionarea softurilor.
VARIAN