BILANŢ ● La târgul de turism, clienţii au cumpărat peste 5.000 de pachete turistice
Interesul românilor pentru destinaţiile europene, şi nu numai, este din ce în ce mai mare. Acest lucru a putut fi observat şi la finalul târgului de turism desfăşurat săptămâna trecută la Romexpo, unde au fost vândute în patru zile peste 5.000 de pachete turistice, cu o valoare de peste 3,4 milioane de euro.
BILANŢ ● La târgul de turism, clienţii au cumpărat peste 5.000 de pachete turistice
Interesul românilor pentru destinaţiile europene, şi nu numai, este din ce în ce mai mare. Acest lucru a putut fi observat şi la finalul târgului de turism desfăşurat săptămâna trecută la Romexpo, unde au fost vândute în patru zile peste 5.000 de pachete turistice, cu o valoare de peste 3,4 milioane de euro.
Turismul intern şi cel de outgoing înregistrează creşteri semnificative faţă de anul precedent, ceea ce arată interesul din ce în ce mai crescut al românilor pentru călătorii. "Turismul românesc creşte şi se dezvoltă de la an la an. Actuala ediţie a Târgului de Turism al României a fost cea mai reuşită. Cele mai solicitate destinaţii au fost Litoralul românesc, turismul rural şi cultural, Grecia, Turcia, Tunisia, Egipt, Spania, Austria şi Israel. De asemenea, agenţiile de turism au venit la târg şi cu destinaţii inedite din Portugalia, Sicilia, Slovenia, Ucraina sau Republica Moldova", ne-a declarat Taian Bădulescu, purtătorul de cuvânt al Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT). Vizitatorii târgului au achiziţionat în special pachete turistice pentru Sărbătorile Pascale care se apropie, precum şi sejururi în ţări exotice. "Pe lângă pachetele pentru Paşti, circuite şi destinaţii exotice, a existat o cerere mare şi de tabere pentru copii", a spus Traian Bădulescu.
CERERE. Creşterea nivelului de trai în România d