Reteaua de publicitate indoor prin intermediul ecranelor TV, Monopoly Media, a incheiat un parteneriat media cu Bucuresti Mall, pentru vanzarea spatiului publicitar pe canalaul digital PosterTV. Noua colaborare duce afacerile Monopoly Media mai aproape de cifra tintita pentru anul 2008: trei milioane de euro.
PosterTV si-a amplasat deja in Bucuresti Mall 25 de ecrane tip “portrait”, care vor afisa reclame alternate cu programe de divertisment si informare. Ecranele sunt plasate in galeriile comerciale, in punctele cu cea mai larga deschidere catre vizitatori.
“In calitate de profesionisti in vanzarea de spatiu publicitar, vom valorifica la maximum atu-urile pe care Bucuresti Mall le detine in relatia cu piata de media si de publicitate. Faptul ca Bucuresti Mall acopera o nisa extrem de interesanta din punctul de vedere al consumatorilor de spatiu publicitar – cea a unui public de calitate, dinamic si tanar, cu decizie si putere de cumpare – este unul din argumentele forte ale acestui centru comercial.” a spus Mugur Ionescu, director de vanzari, Monopoly Media.
Potrivit lui Ionescu, principalii clienti ai retelelor digitale singage sunt jucatorii din FMCG. Alti consumatori importanti apartin domeniului auto, serviciilor financiar-bancare, telecomului, sau domeniului imobiliar.
Monopoly Media a atins in 2007 o cifra de afaceri de 1,8 milioane de euro, care este asteptata sa creasca anul acesta cu peste 60%, pana la trei milioane de euro.
Eficienta mesajelor publicitare transmise de PosterTV se refera la faptul ca mesajul publicitar este distribuit exact acolo unde cererea se intalneste cu oferta, la locul luarii deciziei de cumparare. Difuzarea publicitatii se face in “loop time” (bucla) la o frecventa de 4, 8 si 12 minute, in functie de comportamentul cumparatorilor din anumite zone.
PosterTV este unul din cele opt canale digitale al