Nasturele care lipsea de la vesta a fost de vina. Sau tatuajul sarpe pe care il avea pe spate chelnerul. Criminalul a fost descoperit. Clanurile rivale de la intrunirea Mafiei au elucidat misterul. Dar nu inainte ca participantii sa picteze, sa se catare
Companiile se intrec cu noi activitati prin care sa-si distreze, motiveze si provoace angajatii in team-building-uri. Metodele clasice au fost lasate de-o parte in favoarea escaladelor in copaci, a team-building-ului prin arta, a petrecerilor de tip Murder sau Mafia si a laser tag-ului.
Laser tag-ul este un joc hi-tech indoor de tip combat. Jucatorii trebuie sa poarte o vesta si sa detina o arma. Munitia consta in laser. Acesta este receptat de senzorii de pe vestele participantilor, iar sistemul computerizat monitorizeaza astfel scorurile. Arena de joc este amenajata dupa modelul unui peisaj apocaliptic, cu rampe, labirinturi si obstacole. Fumul si muzica alerta fac si ele parte din decor. Un joc dureaza intre 12 si 15 minute si poate avea loc intre echipe sau individual. Scopul - jucatorul trebuie sa-si atinga tinta de cat mai multe ori si astfel sa indeplineasca obiectivul impus de scenariul initial.
LaserMaxx, prima arena de laser tag din Romania a intrat imediat in programul de team-building Fara Cravata. "Companiile cu care lucram fac parte din industrii foarte variate - FMCG, domeniul farmaceutic si medical, domeniul financiar - bancar, media, advertising, auto, samd. Cel mai activ domeniu ramane insa industria IT&C", spune Stefania Mateescu de la Palette, compania care a creat arena.
Alina Vieriu, executive assistant Star Foods (companie a PepsiCo International) isi aminteste ca prima data cand a jucat laser tag era in cadrul unui eveniment organizat pentru echipa de top management a companiei. "Laser tag este o activitate indoor care iti solicita atentia, conditia fizica,