Valoarea investiţiilor pentru anul acesta însumează 100 milioane de euro, dintre care 30 de milioane vor fi alocate pentru trei noi posturi tv Camelia Voiculescu pare un manager de presă foarte sigur pe businessul pe care îl conduce. Ea avansează un pronostic destul de curajos: anul viitor, Antena 1 va deveni lider de audienţă în urban, detronând Pro TV. Camelia Voiculescu are mână liberă la orice decizie, un exemplu ar fi că tatăl său, Dan Voiculescu, nu a ştiut ce sumă a licitat Antena 1 pentru drepturile tv din Liga I.
Adevărul: În ce stadiu se află negocierile trustului Intact cu grupul german RTL pentru vânzarea a 10% din Antena 1, Antena 2 şi Euforia?
Camelia Voiculescu: Tot ceea ce vă pot spune pe marginea acestui subiect este că tratativele cu RTL continuă.
- Aţi anunţat că cifra de afaceri consolidată a trustului a fost de 130 milioane de euro, în anul 2007, cu 26% mai mare faţă de anul anterior. Care au fost „motoarele“ acestei creşteri?
- Într-adevăr, trustul Intact a încheiat un an foarte bun. În 2007 ne-am axat pe dezvoltarea şi consolidarea pe trei direcţii: tv, radio şi print. Din punct de vedere financiar, toate companiile şi-au bifat bugetul, dar trebuie menţionat că cele mai profitabile produse ale grupului au fost Antena 1, Antena 3, Euforia şi „Gazeta Sporturilor”.
- Care este principalul competitor al Intact pe piaţa media românească?
- Intact este o afacere de familie şi acest spirit trebuie să fie prezent în tot ceea ce facem. De la esenţa fiecărui business la recrutarea angajaţilor. Nu avem un competitor direct pe piaţa românească. Antena 1, „Jurnalul Naţional” sau „Gazeta Sporturilor” au competitori direcţi, dar nu trustul sub umbrela căruia se află.
- De ce Antena 1 a decis să intre în licitaţia pentru drepturile tv ale meciurilor din