În ciuda controversatei taxe auto, numărul înmatriculărilor de maşini noi a crescut, în România, în primul trimestru al anului, cu 23,6 la sută, la 74.028 unităţi. Raportat la această perioadă, România ocupă locul 2, în Europa, în privinţa ratei de creştere, fiind devansată de Lituania.
În martie 2008, creşterile au fost de 3,4 la sută la un număr de 23.110 autoturisme faţă de 22.354, în martie, 2007.
La sfârşitul anului trecut, România se afla pe poziţia a 12-a, în Europa. Pe primele trei locuri se aflau Germania (735.914 unităţi – în creştere), Marea Britanie (683.349 – în scădere) şi Italia (663.532, în scădere).
Ritmuri ridicate de creştere au fost înregistrate şi în Polonia – 19,5 la sută, Bulgaria – 18 la sută, Finlanda - 14,7 la sută, Slovenia - 13,3 la sută şi Portugalia - 11,6 la sută.
În Europa, numărul înmatriculărilor de maşini noi a scăzut, în primele trei luni, cu 1,7 la sută, la 4,15 milioane autoturisme de la 4,22 milioane unităţi, în perioada similară din 2007. (A.E.M.)
În ciuda controversatei taxe auto, numărul înmatriculărilor de maşini noi a crescut, în România, în primul trimestru al anului, cu 23,6 la sută, la 74.028 unităţi. Raportat la această perioadă, România ocupă locul 2, în Europa, în privinţa ratei de creştere, fiind devansată de Lituania.
În martie 2008, creşterile au fost de 3,4 la sută la un număr de 23.110 autoturisme faţă de 22.354, în martie, 2007.
La sfârşitul anului trecut, România se afla pe poziţia a 12-a, în Europa. Pe primele trei locuri se aflau Germania (735.914 unităţi – în creştere), Marea Britanie (683.349 – în scădere) şi Italia (663.532, în scădere).
Ritmuri ridicate de creştere au fost înregistrate şi în Polonia – 19,5 la sută, Bulgaria – 18 la sută, Finlanda - 14,7 la sută, Slovenia - 13,3 la sută şi Portugalia - 11,6 la sută.
În Europa, numărul înmatriculărilor de ma