Între 15 aprilie şi 31 iulie, MOL România desfăşoară în reţeaua sa de benzinării din întreaga ţară campania “Accelerezi şi vezi 7 minuni ale lumii”.
Între 15 aprilie şi 31 iulie, MOL România desfăşoară în reţeaua sa de benzinării din întreaga ţară campania “Accelerezi şi vezi 7 minuni ale lumii”. Sînt puse la bătaie 56 de premii: 49 de Smartphone Palm Treo şi 7 excursii care au drept obiective turistice cele 7 noi minuni ale lumii.
Cele 7 mari premii constau în cîte o excursie pentru două persoane la una dintre “Noile 7 minuni ale lumii” – Statuia lui Iisus de pe Muntele Corcovado din Rio de Janeiro – Brazilia, Taj Mahal – India, Petra – Iordania, Chichen Itza – Mexic, Marele Zid – China, Machu Picchu – Peru sau Colosseum – Roma. Pachetul oferit fiecărui cîştigător include: două bilete de avion dus-întors, cazare şase nopţi în hoteluri de trei sau patru stele, excursie la obiectivul turistic oferit ca premiu şi bani de buzunar.
Campania promoţională a fost realizată de Agenţia Adviser.
“Ni s-a părut oportună ideea de a oferi clienţilor ca premii posibilitatea de a călători şi mai departe, spre locuri spectaculoase: 7 excursii spre cele 7 noi minuni ale lumii alese anul trecut într-un megashow televizat. În plus, telefoanele Smartphone oferite ca premii secundare sînt nişte instrumente de comunicare foarte puternice cînd te afli în deplasare. Adevărate minicomputere care te ajută să rămîi conectat chiar şi în timpul călătoriilor”, a declarat Raluca Caloianu, Account Manager la Adviser.
Între 15 aprilie şi 31 iulie, MOL România desfăşoară în reţeaua sa de benzinării din întreaga ţară campania “Accelerezi şi vezi 7 minuni ale lumii”.
Între 15 aprilie şi 31 iulie, MOL România desfăşoară în reţeaua sa de benzinării din întreaga ţară campania “Accelerezi şi vezi 7 minuni ale lumii”. Sînt puse la bătaie 56 de premii: 49 de