Pro TV S.A., companie detinuta in proportie de 95% de catre Central European Media Enterprises (CME) a cumparat Compania de Radio Pro S.R.L., care detine posturile de radio Pro FM si Info Pro, pentru suma de 47,2 milioane de lei (13 mil. euro).
“Suntem foarte incantati ca am reusit sa achizitionam posturile Companiei de Radio Pro si sa ne extindem astfel pe segmentul tanar al pietei din Romania cu o afacere profitabila din punct de vedere financiar pentru actionarii nostri”, a declarat Michael Garin, CEO al CME. “Combinatia dintre MTV Romania, site-urile noastre leader de piata si posturile Companiei de Radio Pro va intensifica strategia noastra transmedia si ne va permite sa oferim o paleta variata de public pentru advertiseri”, a adaugat Garin.
Adrian Sarbu, COO al CME si fostul proprietar al radiourilor Pro FM si Info Pro, a afirmat ca doreste sa extinda, prin radio, strategia transmedia si in alte teritorii CME. ”Cu un post de radio matur, precum ProFM, care opereaza in valori EBITDA similare celor mai de succes canale TV ale CME, consideram ca acest tip de media reprezinta un plus pentru business-ul nostru”, a spus Sarbu.
Banii obtinuti din vanzarea radiourilor vor fi investiti pentru dezvoltarea MediaPro in alte teritorii din Europa Centrala si de Est, potrivit lui Florin Alexandrescu, COO al MediaPro. In urma cu o luna, Maria Apostol, PR Director MediaPro, confirma intentia lui Adrian Sarbu de a-si extinde afacerea in regiune.
ProFM are o prezenta de 15 ani pe piata radio din Romania si detine, la nivel national, o cota de piata de 7% din publicul cu varste curprinse intre 15-35 de ani. Pro FM si Info Pro, postul national de infotainment infiintat in 2004, se alatura Pro TV S.A. Strategia lor comuna include dezvoltarea pe Internet si expansiunea pe publicul tanar.
Pro TV S.A. face parte din grupul media CME (Central European Me