Zeci de mii de bucuresteni si nu numai au invadat zona comerciala Baneasa, ieri dupa-amiaza, blocand circulatia din nordul Capitalei
Iesirea din Capitala spre DN1 a fost sugrumata de masinile care incercau sa ajunga la Baneasa Shopping City, cel mai nou mall din Bucuresti. Chiar si spre seara, cu greu gaseai un loc de parcare in incinta complexului comercial.
Baneasa Shopping City, cu cei aproximativ 85.000 de metri patrati, surclaseaza ca suprafata mallurile din Vitan si Drumul Taberei. In complexul comercial au fost aduse, pentru prima data in Romania, branduri de renume: Peek & Cloppenburg si Inditex Group, cu Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Zara Home si Oysho. De altfel, curiozitatea a fost si principalul motiv pentru care ieri, la deschiderea oficiala de la ora 14.00, cateva zeci de mii de oameni au invadat complexul comercial.
„Sunt din Urziceni, dar am venit special la Bucuresti ca sa vizitez mallul. A fost destul de dificil sa ajung aici, dar m-am gandit ca in weekend va fi chiar mai aglomerat", a spus Andreea Oanta, unul dintre primii vizitatori de la Baneasa Shopping City.
Integral in Adevarul Zeci de mii de bucuresteni si nu numai au invadat zona comerciala Baneasa, ieri dupa-amiaza, blocand circulatia din nordul Capitalei
Iesirea din Capitala spre DN1 a fost sugrumata de masinile care incercau sa ajunga la Baneasa Shopping City, cel mai nou mall din Bucuresti. Chiar si spre seara, cu greu gaseai un loc de parcare in incinta complexului comercial.
Baneasa Shopping City, cu cei aproximativ 85.000 de metri patrati, surclaseaza ca suprafata mallurile din Vitan si Drumul Taberei. In complexul comercial au fost aduse, pentru prima data in Romania, branduri de renume: Peek & Cloppenburg si Inditex Group, cu Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Zara Home si Oysho. De altfel, curiozitatea a fost si princ