De obicei, elevii mai mici sunt mai receptivi fata de ce afla de la colegii mai mari decat de ceea ce ii invata profesorii lor. Bazat pe aceasta constatare, proiectul "Punti intre comunitati", al Fundatiei Proscolastica, a fost un succes.
cativa liceeni de la colegiul national "I.L. Caragiale" din Bucuresti le-au facut elevilor de la Grupul scolar din Mihailesti, judetul Giurgiu, bucuria de a lua locul profesorilor lor la matematica, engleza si comunicare. Autorii proiectului au imaginat un joc de-a profesorul, bazat pe principiul mentoratului, in care au implicat cativa liceeni dintr-a XII-a si 30 de elevi de la gimnaziul din Mihailesti. Pe parcursul a trei vizite, elevii de la "Caragiale" le-au predat colegilor mai mici capitole din programa care se studiaza si la liceu, pentru a-i ajuta sa-si faca o impresie despre nivelul studiilor liceale. De asemenea, au vorbit cu ei despre cum se iau deciziile de continuare a studiilor si de alegere a unei meserii. Ulterior orelor respective, pana in septembrie liceenii ii vor monitoriza pe elevii carora le-au fost profesori. La randul lor, elevii care au jucat rolul de profesori vor fi monitorizati de profesori. Initatorii proiectului sunt de parere ca abia dupa ce vor vedea rezultatele la examene se va putea aprecia mai bine acest experiment si in ce fel s-ar putea extinde si la alte unitati de invatamant din alte judete ale tarii.
» Cei mici i-au apreciat pe colegii lor mai mari liceeni ca pe niste profesori "cool" si "marfa" si au fost incantati ca au avut rabdare cu ei si le-au povestit despre anii de liceu.
De obicei, elevii mai mici sunt mai receptivi fata de ce afla de la colegii mai mari decat de ceea ce ii invata profesorii lor. Bazat pe aceasta constatare, proiectul "Punti intre comunitati", al Fundatiei Proscolastica, a fost un succes.
cativa liceeni de la colegiul national "I.L. Cara