Pasiunea pentru bursa si marketing research deopotriva, dublata de nevoia pietei pentru un astfel de business si de carentele din domeniul cercetarii pietei de capital au fost premisele care au stat la baza lansarii companiei de research Prognosis.ro.
Prognosis s-a lansat spre sfarsitul anului trecut, si isi propune sa foloseasca principiile cercetarii cantitative aplicate in domeniul pietei de capital pentru a oferi investitorilor, SSIF-urilor si mijloacelor media informatii si date utile in atingerea obiectivelor investitionale si profesionale.
Investitia initiala in acest proiect, pana in momentul in care s-a putut derula primul proiect a fost de aproximativ 5.000 de euro, “Insa investitiile nu se opresc aici ; avem nevoie de ele pentru ca planurile pe care ni le-am facut sa devina realitate”, a declarat, pentru Wall-Street, Alex Stoian (foto), partener in proiectul Prognosis.ro.
Inceputul nu a fost usor, mai ales ca au fost si dificultati pe care proiectul le-a intampinat, ne-au spus reprezentantii companiei. “Lipsa unor informatii oficiale privind investitorii de pe piata de la Bucuresti, reticenta initiala participantilor la piata ( deopotriva investitori, case de brokeraj si chiar mass-media) fata de acest tip de proiecte au fost obstacole pe care proiectul nostru le-a intampinat la inceput”, ne-a mai spus Stoian, care vede insa si semne ca lucrurile se schimba, incet-incet.
Dar perseverenta si pasiunea pentru acest domeniu si-a spus cuvantul. Alex Stoian crede ca unul din cele mai importante lucruri care i-a ajutata si pe care l-au facut bine de la inceput, printre alte greseli, a fost ca inainte de a cere ceva clientilor au incercat sa ii educe. In acest moment, pentru Prognosis.ro lucreaza 2 oameni, ajutati de 3 colaboratori.
Firma pregateste un proiect-surpriza
In acest moment, Prognosis are un proiect in derulare si do