Pentru a treia oara consecutiv, Google este cea mai puternica marca din lume, conform clasamentului Millward Brown. Ca si in anii trecuti, Google este inaintea General Electric, Microsoft, China Mobile si chiar Coca-Cola. In schimb Apple, a trecut de pe 6, pe locul 7 iar Nokia, numarul 1 in telefonia mobila a facut un salt urias mutandu-se de pe locul 20, pe locul 9. Brandul Google a fost evaluat in acest top la 86 de miliarde de dolari iar brandul Coca-Cola a fost evaluat la
Pentru a treia oara consecutiv, Google este cea mai puternica marca din lume, conform clasamentului Millward Brown.
Ca si in anii trecuti, Google este inaintea General Electric, Microsoft, China Mobile si chiar Coca-Cola.
In schimb Apple, a trecut de pe 6, pe locul 7 iar Nokia, numarul 1 in telefonia mobila a facut un salt urias mutandu-se de pe locul 20, pe locul 9.
Brandul Google a fost evaluat in acest top la 86 de miliarde de dolari iar brandul Coca-Cola a fost evaluat la 57,2 miliarde de dolari.
Cea mai puternica marca de masina este Toyota, care se afla pe locul 12 in acest top si care valoreaza in jur de 35 de miliarde de dolari.
Data: 22 aprilie 2008
Sursa: L'Expansion