Meciurile de fotbal cu mare miză din cursul acestei luni nu au reuşit să-i ţină captivi pe români în faţa televizoarelor Întrega piaţă tv a suferit scăderi ale ratingurilor din
Meciurile de fotbal cu mare miză din cursul acestei luni nu au reuşit să-i ţină captivi pe români în faţa televizoarelor
Întrega piaţă tv a suferit scăderi ale ratingurilor din cauza... primăverii. Kanal D nu a mai reuşit să crească în audienţă aşa cum s-a întâmplat în martie.
"Temperaturile maxime pentru luna aprilie vor fi cuprinse între 11 şi 21 de grade Celsius, iar mediile termice vor fi apropiate de valorile obişnuite. În cele mai calde zile însă, în sudul ţării se vor depăşi 25 de grade C..."
Astfel suna o prognoză meteo pentru luna aprilie. Şi prognoza s-a confirmat. Românii au ieşit la soare, abandonând tradiţionala îndeletnicire de iarnă, uitatul la televizor. Audienţele tv au reacţionat imediat. Marile televiziuni au înregistrat pierderi importante de audienţă în cursul lunii trecute datorită... încălzirii vremii. Doar Pro TV, în urban (toată ziua), şi-a conservat audienţa faţă de luna precedentă. În schimb, în prime time (orele 19.00 - 23.00), ratingul staţiei a scăzut cu 48.000 de telespectatori.
Acasă TV se numără printre televiziunile care au suferit cel mai mult de pe urma căldurii. În aprilie, audienţa medie a postului a scăzut cu 13% faţă de martie (urban, toată ziua). Mai grea este pierderea din prime time: 45.000 de telespectatori.
Antena 1 a pierdut 21.000 de telespectatori în "urban - toată ziua" şi 67.000 "în urban - prime time". Kanal D, revelaţia lunii martie, când ajunsese a patra televiziune în prime time, nu a rezistat valului de căldură din miezul primăverii. Meciurile din Liga I nu au reuşit să-i ţină pe telespectatori aproape de acest post. Astfel, 23.000 de privitori au evadat de la Kanal D (urban - toată ziu