După vizitarea cîtorva tîrguri de amenajări interioare de prestigiu şi după impresii împărtăşite de persoane avizate în domeniu, pe marginea celor văzute la alte asemenea manifestări, un lucru transpare ca o concluzie unanim consimţită, Salonul de Mobilă de la Milano este reperul cel mai indicat de urmărit pentru industria de profil, cel puţin la nivel european. Este mijlocul cel mai bine pus la punct, de a aduce în prim-plan informaţia şi inspiraţia de ultimă oră pentru domeniul amenajărilor de interior.
Ce a prezentat Salonul de Mobilă de la Milano în acest an
După vizitarea cîtorva tîrguri de amenajări interioare de prestigiu şi după impresii împărtăşite de persoane avizate în domeniu, pe marginea celor văzute la alte asemenea manifestări, un lucru transpare ca o concluzie unanim consimţită, Salonul de Mobilă de la Milano este reperul cel mai indicat de urmărit pentru industria de profil, cel puţin la nivel european. Este mijlocul cel mai bine pus la punct, de a aduce în prim-plan informaţia şi inspiraţia de ultimă oră pentru domeniul amenajărilor de interior.
Ediţia cu numărul 47 şi-a închis recent porţile, înregistrînd un număr-record de vizitatori, semn că prestigiul manifestării este în creştere. Aproximativ 348.000 de vizitatori au fost prezenţi, cu 28% mai mult faţă de ediţia precedentă şi cu 70.000 mai mulţi decît era estimat, respectiv 270.000 de vizitatori. Dintre cei prezenţi, 210.000 au fost din afara Italiei, ţările cele mai bine reprezentate fiind Spania, Rusia, Franţa, Germania şi Asia de Sud-Est. Numărul în creştere de vizitatori din America de Sud poate fi menţionat ca o particularitate şi ca un indicator al interesului crescut manifestat de această parte a lumii.
2.450 de companii, întinse pe o suprafaţă de 230.000 de mp, au prezentat tot ce e mai nou în materie de mobilier pentru uz