Batalia electorala pentru primariile Bucurestiului are un aer provincial. Doar printre sloganurile candidatilor gasim mesaje incisive, in rest, domneste o atmosfera tipica unei urbe mici, unde lupta nu ar avea o miza deosebita. In sfarsit, candidatii partidelor mai mici figureaza doar pe liste pentru ca nimeni nu stie de ei: nu au un site de prezentare, nu au trimis nimanui CV-uri si poze, precum si platforma electorala, nu apar in afise ori bannere...
Cristian Diaconescu poate schimba Bucurestiul
Site-ul sau a fost lansat destul de tarziu, la cateva zile de la startul oficial al campaniei. Mesajul pe care il transmite bucurestenilor este: "Eu pot schimba Bucurestiul", dar, subliminal, el are un avantaj prin numele domeniul web ales: primarulcapitalei.ro. Daca va promova agresiv acest site, mesajul sau ar putea avea de castigat.
Ludovic Orban, pe "roate" in oras
Candidatul PNL la Primaria Generala si-a relansat recent pagina web care cuprindea doar un blog. Sloganul sau este: "Punem Bucurestiul pe roate" si trimite la actuala sa functie, de ministru al Transporturilor. Orasul nu are nevoie de "roate", ci de strazi pe care acestea sa se invarta si, fireste, de spatii de parcare pentru odihna "roatelor".
Dincolo de aceste observatii, cred ca mesajul este neinspirat dintr-un singur motiv: Orban nu are cu ce sa se laude bucurestenilor in activitatea sa ministeriala.
Metroul nu a fost oferit Capitalei si proiecte sale sunt blocate, Autostrada Bucuresti-Ploiesti este impotmolita. In sfarsit, lucrarile la largirea Centurii de Nord au pornit electoral anul trecut si tot electoral anul acesta. Rezultate concrete pana in prezent? ZERO.
Sorin Oprescu - primul sau ultimul?
Sloganul doctorului Oprescu este "Primul pentru Bucuresti". Mesajul acesta este destul de ambiguu si neinspirat ales